Wednesday, February 22, 2012

ENTRY YANG SANGAT MEMBOSANKAN..

Assalam..fenomena result exam berulang lagi hari nie. Semalam gasakla aku membuang email aku yang beribu-riban penuh dengan noti FB tuh. Agak berpeluh-peluh ketiak..Itu pon tak habis2 lagi. Dari zaman bile aku start facebooking, aku pon confius. Berbalik pada cerita pasal email tadi..tujuan aku nak buang email dalam inbox yahoomail yang beribu-riban tu sebab nak bagi ruang yang BESARRR untuk UiTM send result aku. Jadi siap-sedialah kan..sambil tunggu result masuk kt inbox sambil tu aku buang email. Sudahnye dah beribu-riban aku buang email, takdek satu pon yang masok!

Depa kata 22hb dah buleh check dah..Depa tuleh situ memeyla start buleh check pukul 9.00 pagi. Tapi aku tau sangat la tu..pukul 2 3 pagi dah ade jembalang-jembalang yang update status kat FB kate dah dapat result. Kalo ko stress ke tak stress, orang lain dah dapat result ko lum dapat check lg?? Last-last aku dah penat, da fedap tekan buang tekan buang..Pap! tutup lappy, baring, terus berdengkorrr~ (dalam hati, ape nak jadi, jadila..esok jela aku check)

Pastu pagi ni aku bangun-bangun, otak aku terus bagi arahan, bukak lappy! Bukak punya bukak dah terpampang inbox aku. Tapi malangnya takde satu pon email-email yang bercirikan result exam dalam inbox aku tu. Arrrgghhhh~ baran sungguh! Apehal UiTM ni?? Masuk kali ni dah dua sem aku tak dapat email yang send result exam aku. Bukak FB tengok-tengok dah berlambak-lambak noti pasal result exam. Stresssnyeee~!

Aku dengan sangat tension nye pergi la berjalan-jalan kt FB nak tenangkan emosi. Jalan punya jalan barula aku teringat. Email UiTM!! Tula ko pompuan,,bangun tidur tak bace doa tak ape ko dah hadap lappy..padanlah lembab! tsk tsk T______T ..Aku baru teringat pasal student email yang UiTM dah buatkan tu. Depa bagi result exam kat situ kot!! Terjahhhh~ Ade! yipppppppiiiii~ hooorayyyyyyyyy!!

Dengan perasaan geram bercampur dengan geram lagi, aku pon bukaklah email result exam aku tu. Sekali lagi yeayyyyyyy! Alhamdulillah result aku sem lepas agak memuaskan. Satu hari ni aku sibuk tanya result kawan-kawan. Tak kurang jugak kawan-kawan yang sibuk tanye result aku. Tak lupa jugak kawan-kawan yang agk biadap pergi post kat wall aku, menimbulkan spekulasi seolah-olah aku dapat dekan, 4flat. Agak biadap ye pompuan-pompuan ni. Sudahnya ramai pulak yang ingat result aku gempak. Padahal result aku biasa-biasa je.

Ape pon, syukur alhamdulillah..Aku agak berpuas hati dengan result aku sem lepas. Berbaloi la dengan usaha aku. Untuk kawan-kawan yang genius belaka. Tahniah! Semuga sentiasa cemerlang dunia akhirat..

p/s : Maaf kalau ade yang mati kebosanan bace entry aku nie..menaip dengan agak melulu sebab busy melayan pompuan-pompuan yang buat hal kat wall aku..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 comments:

Honey Barney said...

weehooooooo~ gempakkk jahhh result!

Zaara Hayat said...

huh..nie la sala sorg daripada pompuan2 yg dimaksudkan dan telah dicarutkan diatas..

p/s : ko punye pasal la nie aku hupdate!