Wednesday, January 16, 2013

GUDBYE ARTHUR PENDRAGON ;(

Assalam..sape tengok Merlin hari tu? sedihnyaaaaaaaaa~ ;( aku tak puas hati ni..Arthur betul-betul dah mati ke? Kalau betul kenapa ending dia macam tu? Even arthur tu kerek gila tapi as a prince, dia sangat-sangaatttttla kind hearted. Lagi satu karekter dia yang aku suka dia selalu suka sangat buli Merlin tapi hakikatnya dia ambil berat pasal Merlin. Kan?
 
 

Ko tengok tu muka arthur..kerek gila kan? Lupa nak kenalkan, ni la bopren ai..Arthur Pendragon..Miahmiahmiah~ Selain tu dia sangatla gagah, berani, degil, romantik, apa lagi kau nak? Aku suka gila tengok Merlin ni sebab Arthur dengan Merlin. Combination prince dengan servant dia tu sangat efektif, sweet dan cute jugaaaaa. Hehehe~ Merlin jaga Arthur, Arthur jaga Merlin. Comel kan? 

Tapi finale hari tu sangat menyentuh perasaan. At last, Merlin bagitau jugak dekat Arthur yang dia tu sebenarnya sorcerer. Arthur pulak dah nak mati pon ade hati lagi dia nak buat perangai kerek dia tu. Ade ke dia pergi halau Merlin time tu. Nasib la Merlin tak tinggalkan dia mati sorang-sorang dalam hutan tu. Hadoilaa~ Bopren ai memang macam tu. Tak habis-habis dengan perangai kerek dia.
 
 
Lagi satu aku suka tengok sebab ada ramai lelaki-lelaki yang kacak dan gagah dalam Merlin ni. Even Uther bapak Arthur pon aku rasa hensem dan gagah juga. Ewahhh~ Ko nie anak ko  nak sapu bapak pon ko nak try kan pompuan?? Aku kalau yang gagah-gagah ni memang ai melted -__________- hikhikhikhik..Dah cukup la tu gelak keldai. Nah aku bagi tengok lagi sekali muka bopren aku yang dah mati ni..
 
 
Auwwwwwww~ Kacak kan? I told you. ;) cair ai tau..gudbye Arthur Pendragon.. ;(

No comments: